idag så hoppas jag att allt är bra

Heej Alla ! Idag så har jag inte gjort något men min kusin ska komma hit så ska hon och jag och hennes pojkvän kolla på film vet inte vilken film än men hoppas att den kommer vara bra . Just nu lyssnar jag på musik och längtar tills torsdag då skolan börjar min klass ska spela curling  och såklart har jag aldrig spelat det , Jag mår bra och hoppas jag mår såhär hela dagen för jag orkar inte må dåligt just nu. I helgen var jag hos min mormor där min största syster bor och syrran var på bio i fredags med sin jätte snälla kompis sen kom dom hem med sibylla hamburgare och jag blev super glad för jag var jätte hungrig hade ätit innan vid typ 15.00 och klockan var ungefär 00:00 så ni kan ju gissa hur hungrig jag var okey iallafall så hade jag det bra när syrran var på bio fast saknade henne för mormor sov och jag satt uppe själv fast fick ju låna syrrans dator och då satt jag och spela dressupgames och var inne på bdb , Sen kollade vi på film men vart så trött för nu var ju klockan ungefär 04:00 så gick och la mig. På lördagen var jag med syrran och hennes kompis vi spelade wii långt in på natten till slut orkade vi inte mer syrrans kompis spelade åt mig på Zelda för jag kunde inte göra något typ hon fick spela templen och bossarna =) . Men så gick vi och la oss och sov och vaknade ungefär 15:15 och syrran skulle äta ute med en annan kompis och hon ringde mamma och frågade när dom skulle hämta mig och dom frågade om jag ville följa med till min kusin som fyllde år det gjorde jag såklart åt kladdkaka och bulle och kakor det var gott :)  Ja det var det
Hejdå Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0