"Over and Out"

Hej!
I torsdags åkte man till bästa Linn :), Och sov där. På kvällen vart det filmkväll men kollade först på Vampire Diaries, Sen vid typ 22.30 så började vi kolla på Dirty Dancing =) Båda gillar filmen , efter som vi satt och kollade på den flera gånger i Rosala (a) Hihi,, Ja och så satt vi vid datorn innan och pratade med kompisar på msn :)

Fredag så red vi och kollade på Flicka och senare innan jag åkte hem prövade vi att lasta Wilma och Holly :)
Gick jätte bra tycker jag som Linn sa "Dom är magneter" :) Fick stå på sidan av trailern när Wilma backade för hon backade ner snett så fick trycka henne lite mot mitten =)
Men men mina klena armar gick det sådär är ju så svag, MÅSTE börja träna! ,,

Nu sitter man vid Riannes dator och är hos mormor imorgon blir det stan med henne =) JIPPIE!
Ska bli skit kul jue, då skulle hon träffa Daniel och Denise på stan också :)


Ska börja med att säga dagens låt och dagen favorit och lite sånt det kan jag börja med på söndag så alla vet :)

CIAO!

Ps.Jag Älskar er Linn, Rianne, Denise, Alex, Daniel, Mamma, Mormor, Marie (Linn vet vem)<33
Ni betyder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0