You and Me <3

Hejsan alla!

Ja Idag är det onsdag och jag har egentligen slutat. Men jag ska träffa skolläkaren kl. 15.00 så då stannade jag eftersom jag anser att det är onödigt att åka hem ^^

Så jag sitter här ensam och ansåg att jag då kan uppdatera bloggen samtidigt :) Ja..
Vad ska jag skriv?

Ja Älskling kom till mig igår kväll och skulle bara stanna i 10-20 min men!  Jag var en jobbig liten jävel och fick honom att sova kvar (A) 
Hihi ^^ 
Sov iaf bra och kände mig trygg hade inga konstiga drömmar. Så jag slapp vakna upp helt random inatt :)

Fast somnade väl runt 01.30-02.00 -.-''
Väldigt jobbigt när man ska gå upp kl 05.00 
Yey! XD

Men det gör inget :) 
Ikv ska jag nog sova hos sötis eftersom jag ska vara i vivalla hela dagen imorgon ^^ 

Ah nej 20 min kvar innan man ska träffa skolläkaren. Och har inget mer att skriva så jag skriver senare (om jag lånar älsklings data) eller så skriver jag kanske imorgon :)

CIAO! :D
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0