First day at home.

Hej.
Nu har jag flyttat hem till min mamma igen. Första natten i min egen säng och i ett rum helt ensam igen.
Känner mig lite nervös, men är jävligt trött så det går nog bra. Jag såg fram emot att flytta hem igen men kommer sakna min älskling.pga.
Inte kul. Kommer behöva bo i samma hus som idioten. Fyfan, vill inte.. Han ska alltid skrika på mig och jag gör alltid fel enligt honom och jag är dum i huvudet och sånt.
Att flytta ifrån sin pojkvän som man bott med i typ 7 månader känns svårt. Finns ingen trygghet längre, han var ju den som fick mig att må extra bra. Han fick mig att känna mig fullständigt trygg. Nu Finns det ingen som håller mig varm om nätterna, ingen som håller om mig när jag drömmer mardrömmar.
Dock behövs det att vara ifrån varandra när vi har varit 24/7 så länge. Båda har blivit lite irriterade på varandra.
Börjar i skolan igen på torsdag är lite nervös för det eftersom programmet flyttat till risbergska skolan, dock är det fortfarande samma klass.

Men ska nog sova nu så uppdaterar imorgon eller något.
Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0