28/02-2012

Hej!
Ja ursäkta för att det inte kommit upp några bilder på senaste tiden, men älskling har inga bilder på sin data ^^
Aja, idag var jag inte i skolan för jag skulle göra en sak och det var lite jobbigt.
Men träffade mamma på stan imorse, så gick vi runt lite och kollade, så köpte mamma örhängen till mig! :)
Jätte fina!
Sen så gjorde vi det som jag skulle göra, sen gick vi och åt på Mc Donalds ^^
Sen så träffade jag Tanja och Jens och Tanjas mamma en liten stund, vi pratade om det jag hade gjort och lite andra saker.
Sen gick jag till resecentrum och träffade älskling och pussade på han innan han åkte till jobbet.
Sen blev det hem och fixa lite sen la jag mig och vilade för jag ville inte tänka mer idag.

Nu sitter jag är och lyssnar på musik och ser ut som en mupp xD
Sitter och väntar på att älskling ska komma hem, fast han kommer hem runt 12 :(
Så inatt blir det nog ganska lite sömn..
Juste idag skulle min bror blivit 21 år.
Så jag får nog åka till graven imorgon elr nått och köpa en blomma och lägga där<3
Grattis bror. Jag älskar dig<3
Finns inte så mkt mer att skriva så nu ska jag sätta mig och kolla på tv ist :)
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0