Söndag

Hej!
Nu fan ska jag ge mig! Måste börja uppdatera oftare.
Ska börja sköta bloggen nu, ska också kolla om syrran vill göra en ny design.
Har ju förändrats lite sen bilden jag har nu.
Ah btw! Jag kanske har streptokocker :( Mamma ska ringa vårdcentralen imorgon, och jag hoppas att jag får en tid direkt på morgonen.
Inte kul att gå runt med sår i ansiktet..
Aja, Jag funderar på vad jag ska skriva om i inläggen, kanske om pojkvännen? skolan? kompisar? eller min familj?
Jag kanske skriver om allt.
Nej, men gud är helt tom i huvudet vet inte vad jag ska skriva :o
Jo!
I helgen var jag ensam hemma :) Elr ja min älskling sov ju här från fredag till lördag :) Tyvärr vart han sjuk så han åkte hem på lördags kvällen :( Så jag åkte hem till mormor och tog med min hund , så hon också fick åka till mormor :)
Sen var det hem igen och sitta en stund vid datorn sen runt 1 gick man och la sig :)
Nej men nu har jag inget mer att skriva så vi härs väl förhoppningsvis imorgon :)
Skriver om jag fick en tid till vårdcentralen och sånt.
CIAO!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0