Call me maybe

Jaha
tillbaka nu då, eller ja... tillbaka och tillbaka ligger fortfarande efter, fick F på matte nationella, kanske inte får betyg i tyska, är stressad som fan, är sjuk pga. stressen och jag slutar på fredag..
Ja, inte så härligt.
Och den 18 börjar jag på sommarjobbet :) på stiftelsen mot våld :) Känner att det kan bara bli positivt :)
Medans jag har varit sjuk och varit hemma så har jag försökt att jobba ikapp i allt.
Och så har jag såklart kollat på massa avsnitt av Angel (a)
Har också myst massa med min älskade pojke, var i Danmark 7-11 Maj, och sen jag kom hem har jag varit lite... ja... Eh! Jag har varit en attention whore och har bara velat ha hans uppmärksamhet och mysa hela tiden ^^
Men i helgen, på lördags kvällen så kollade vi på film :) bara han och jag :*
Vi kollade på Constantine, Hell wants him, Heaven won't take him, Earth needs him.
Den var så jävla bra! :D
Den borde ni kolla på!! :3
Ja, och vad ska jag mer säga?
Min kompis har fått mig att fastna på en låt...
Carly Rae Jepsen- Call me maybe
Den har jag börjat lyssna på typ varje dag -.-" Väldigt irriterande..
Och den 31 Maj har jag och min kille varit tillsammans i 7 månader :)
Nej nu blir det att kolla på Desperate Houswives

Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: clara

den låten är så himla bra tkr jag!!


Svar: Det tycker jag med :)
angelinasdagbok.blogg.se

2012-06-06 @ 12:50:29
URL: http://claraeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0