The day you left

Hej!
Igår var det exakt 8 år sen min pappa dog. Och det var första gången på alla år som jag var glad på dagen då du dog. Jag skrattade igår, jag mådde bra och jag log. Jag sörjde inte ensam som alla andra år. Och det kändes bra och okej att vara glad. Jag tror att det är vad du hade velat. Äntligen har jag gått vidare och släppt dig.
Jag älskar dig och kommer aldrig glömma dig men det var dags för mig att gå vidare.
 
Och igår färgade jag håret :) Rött är nu min hårfärg och jag toppade mig. Såklart hjälpte min moster mig :) Hon klipper mig alltid och färgar oftast mitt hår och hon är väldigt bra på det! :)
 
Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen ska jag på min första teckenspråks lektion :) 
 
Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Denise

<3

Svar: <3
angelinasdagbok.blogg.se

2012-09-11 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0