HALLÅ!

Jo såhär är det jag är osams med en kompis och vi skickade lappar till varandra på måndagen elr tisdagen och hon tog hem dom och skulle bränna dom (VISST EN STOR LÖGN) men hon tappade en av lapparna i bilen och då läste hennes mamma den och imorgon så ska mamma prata med kuratorn och Vice rektorn elr någon och jag vill inte att hon ska komma till skolan vill att allt ska ta slut bara det stog ju lite ''personliga'' saker på lappen !
Jaja skriver imorgon och om hur det gick.
CIAO puss<3


Kommentarer
Postat av: .......................................................

Aa jag e en stor lögn jag. Haha såg ditt fejs när min mamma kom. du bara sprang på bussen:S man såg skräcken

i dina ögon . du ville ju prata med min mamma men sen när när du fick chansen våga du inte mohHAHAHAHAHAHAHAHAH SÄG INTE SÅNT DU INTE VÅGAR!!

2009-01-16 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0