Idag och Igår =)

Heej ! Jag är glad att säga har inte mått dåligt på ett tag nu Hurra ! Men har ett litet problem är kär i en kille men han vill bara vara min kompis =( och jag känner att jag verkligen vill vara tsm med han för så fort vi är i samma rum(Klassrum) så känner jag mig trygg det känns som han sitter vid min sängkant på nätterna, Och vill att jag ska få känna så jämt men han gillar mig inte på samma sätt , och jag har nog aldrig haft en kille som verkligen älskar mig , vissa vuxna säger ju att man är för liten för att ha kille men man är ju faktiskt 13 snart 14 jag tkr absolut inte att jag är för liten för att älska någon. Igår så var jag på bio med en klasskompis som heter Emma vi kollade på HSM 3  vi gillade den båda två , efter det åkte vi hem till mig och jag packade och sen åkte vi hem till henne och jag sov där vi somnade ungefär vid 03:30 - 04:00 och vaknade vid typ 12:30 =) ojoj !
Det var det ! Hejdå Puss på alla !

Ps. Tipsa gärna om problemet med killen vill ha en lösning. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0