Bild idag då



Jaha idag blev det en bild då =)

Åkte hem från prao idag för jag mådde skit tror att det kan vara början till vinterkräksjukan =( SKIT!
Dom första dagarna gick jätte bra :D Har väldigt kul där men fötterna värker "/
Benen också för att man måste gå så mkt där , Menmen iaf så är personalen där trevligast ju! :)
+ man får dricka GRATIS cola hela dagarna =D GOTT!
Vad mer finns det att skriva?

JUSTE! började kolla på Legend of the seeker på internet. Ni borde börja kolla på det :)
Kl. 20:00 ikv börjar Vampire diaries hoppas att det är bra :)

Btw saknar mina kompisar jue! Älskar er!

Får se om jag åker till Prao imorgon om jag mår bättre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0