"I Will never give it up"

Syster Dezzy tyckte att jag ska uppdatera min blogg mer så får väl försöka för hennes skull :)
Hon är ju ändå min syster , vilket jag är glad för skulle nog gråta om det inte var för henne <3
Hon finns alltid där när man behöver henne som mest kan prata med henne om vad som helst.
Hon lyssnar alltid på vad man säger, Hon gör satt man skrattar hon är en riktig busunge fast hon är 17 år.
+ Hon är jätte söt jue!
Fast vi bråkar väldigt ofta så är hon ändå min syster och jag älskar henne :)
Hon är duktig på många saker t.e.x Photoshop, Matematik, Engelska m.m , Hon är jätte duktig i skolan hon får MVG på typ allt! :O FUSK!
Men är ju glad för hennes skull såklart :)
Hon har gått igenom svåra tider och gör det fortfarande och det ända jag vill är att hon ska må bra och om hon vill ha stöd från mig så skulle jag ge henne allt mitt stöd 110% ALLTID!
Ja jag kanske är dum mot henne jävligt mycket men ÄLSKAR henne fullt ut! <3
Hon är den bästa systern man kan ha!
Puss Syster älskar dig jätte mkt<3
(Tänkte lägga in en bild men det funkar inte, så gör det senare)
Eftersom Denise antagligen kommer läsa det här så,
Trevlig Lördags kväll till dig med Denise , Hälsa alla där hemma och
ge en kram till dig själv, mamma,Daniel och magnus.
Saknar er <3
PUSS!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0