And so my life got even worse..

Hur kommer det sig att när man försöker så skiter allt sig? Vänner som ljuger och går bakom ryggen, Känslor som man får förtränga, att man aldrig kan slappna av utan är alltid spänd och stressad, att man får panik när man ska försöka krama en killkompis, att skolan snart är slut och man ligger efter. Och folk undrar varför jag är sjuk och mår dåligt? Måste verkligen lära mig någon gång. Och hur kommer det sig att man aldrig kan hitta en snäll kille som gillar mig för den jag är? jaja får väl vänta på den "rätta" som alla säger och i mitt fall blir det vänta på den "rätta idioten" som kanske kan vara snäll mot mig ibland... Och btw fick sms från en oväntad person som jag trodde jag hade glömt men tydligen har killar verkligen en radar så man inte får glömma dom. Aja CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0