My Weekend

Hej!
Ja tänkte berätta för er läsare om min helg :)

Fredagen var jag i skolan sen hemma. Senare på kvällen blev man hämtad av Ginger och åkte hem till han och fick något att äta och så kollade vi lite på anime. Sedan kom en kompis då åkte vi till baronbacken och så rollspelade vi till klockan 2-3? Det är faktiskt kul för er som aldrig gjort det.

Lördagen vaknade man upp kl typ 15? Något sånt. Sedan åt man och sånt. Sen gick jag, Ginger och Mini till Eurostop för Mini skulle handla Coca Cola, sedan gick man till baronbacken och fortsatte att rollspela till typ kl. 04.30? Typ XD Snacka om att man var trött när man skulle GÅ till hjärsta ^^ Tur att man hade sällskap iaf :)

Söndagen vaknade man upp 16.10 typ ^^ Hehe liite sent kanske :P Men man var ju trött. Sen gick man upp och gick ner för att kolla på anime, med Ginger (såklart) Haha XD Ah sen blev man hemskjutsad och när jag kommit hem så åt jag och badade sen gick jag och skulle försöka sova.. Lyckades inte så bra ^^ Så sov i 5 ½ timme inatt ^^

Juste!  Kollade också på Facebook igår och såg då att min pappa skulle fyllt år i söndags (den 23) så vart ju lite chockad att jag glömt. Men sånt händer såklart. Iaf vart väl lite ledsen och hade velat åka till hans grav och tända ett ljus men..
Så då ska jag åka till graven idag ist och tända ljus :) Hade dock bara doftljus så blir tända 2 såna :)
Ja så blir väl att avsluta med ett

Grattis på 51 års dagen i efterskott pappa! <3
Vila i frid, Du finns alltid i våra hjärtan.
Du finns i vårat minne.
Du är Ängel som alltid kollar ner på oss.
Vi saknar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0