My time with you.

Hej alla igen ^^
Det var ett tag sen, har haft fullt upp både i skolan och mitt privatliv.
Har legat efter i skolan, haft lite konflikter med en person. Så jag har inte haft sån stor lust att blogga.
Men tänkte skriva lite nu då innan jag drar till skolan.
Och juste! Jag har en huvudvärk som vägrar ge sig, har den dock pga. stress. Tyvärr hjälper inte huvudvärkstabletter... och min huvudvärk ligger mellan vanlig huvudvärk och migrän så inget hjälper mot den för tillfället.
Men jaja, nu ska jag sluta klaga... Så vad mer kan jag skriva?
JO! Jag hade nationella prov i svenska i tisdags och torsdags (igår) och jag tror det gick bra. Men får se när man får reda på resultaten. Är mest nevös för nationella i matematik! Usch det kommer gå jätte dåligt.
Och min kusin fyllde 18 den 13 april! :D
Så då var man hos henne ett tag innan hon och dom andra drog till krogen :) Trevligt, alla nya som man träffade verkade trevliga iaf.
Sen var man hos henne på lördagen också :) Fast då tog jag med mig min pojke, hans bror och en kompis :)
Tyvärr så åkte pojken hem och sov en stund innan han kom och hämtade mig och dom andra två.
07.06 Jaha nu ska jag börja ta på mig ytterkläder och dra till bussen.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0