Feeling sexy

Ja. Rubriken säger allt atm ^^
Är ny duschad och sånt.
Sitter i mysbyxor och en t-shirt, och tar det lungt. Vilket känns fantastiskt bra :) Funderar på om jag ska dricka upp det sista av mitt vin. Får se...
Har på mig mina nya trosor också :) Dom är svarta och på framsidan står det Wanted.
Det var älskling som valde dom så får väl visa hur dom ser ut på mig när han kmr hem ;)
Känns som om eftersom typ ingen läser min blogg så kan jag skriva vadsomhelst.
Eller min syster läser den ibland, men som om hon bryr sig om vad jag skriver ^^
Så ska prata lite med älskling om vad han tkr innan jag gör något.
Med tanke på att jag är hans flickvän så borde ju han få ha en åsikt om vad som är tillåtet att skriva på bloggen och vad för bilder som får läggas ut.
Aja, Om Denise läser detta så
Du har också rätt att säga vad du tkr så skriv meddelande på FB eller smsa då :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0