Tisdag

Hej!

Jaha tisdag idag :), glömde uppdatera igår! Sorry!
Aja var iaf på vårdcentralen igår, och fick veta vad jag hade.
Det visade sig att jag har svinkoppor och urinvägsinfektion.
Kul... not! :/
Men fick iaf medicin mot båda :) Fick också lämna blodprov eftersom jag svimmar ganska ofta och jag blir snurrig, också för att jag har så ont i huvudet och magen väldigt ofta.
Så väntar på att få svar på det. Och för första gången höll jag på att svimma när dom tog blodprov. Hann inte äta frukost elr dricka innan vi åkte så kan bero på det. Men jag blev lite generad, kände mig inte så duktig vid det tillfället, men sköterskan gav mig vatten och ett äpple sen gick allt super bra :)
Sedan blev det att åka hem och äta lite för att sedan gå och sova igen. Sov väldigt mkt igår eftersom jag inte mådde så bra. Var hemma från skolan idag också eftersom svinkoppor smittar :/ Så är typ isolerad på mitt rum.
Inte precis vad jag hade väntat mig att detta år skulle börja med :/
Imorgon är det begravning :( Min bror Robin gick bort dagen innan jul. Vill dock inte skrivba om det för tillfället gör det någon annan dag när känner att jag orkar.
Nej nu ska jag fortsätta att nörda facebook och vara isolerad. får se om jag uppdaterar imorgon.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0