Torsdag kväll med en polkagris och tv

Hej!
Ja som ni ser har bloggdesignen blivit ändrad :) Syrran hjälpte till :)
Headern ska jag byta bilder i och texten där uppe ska ändras.
På lördag fyller jag 17 år! :D Härligt! Sen äre bara ett år kvar tills jag blir 18.
Så på lördag blir det tårta och presenter :) Så då kommer mormor, Rianne och moster hit :)
Nice, sen när dom har åkt så ska jag be mamma om skjuts till pojkvännen och spendera lite egen tid med han, känns som om det var jätte länge sen som jag fick vara ENSAM med honom.
Så ska verkligen försöka att få vara helt ensam med han.
Håll tummarna för mig ^^
Och nu ska vi på WUC sätta ner foten och säga stopp till politikerna.
Sen så finns det inte så mkt mer att skriva.
CIAO!
Puss på min älskade pojkvän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0