23 December :)

Hej alla glada människor :) Och såklart alla icke så glada människor.
Idag är det dagen före julafton tänk att det går så fort, Jag fattar inte vart tiden tog vägen.
Imorgon får man iaf julklappar och det känns awesome :)
Tyvärr får jag inte fira med min Älskling som jag saknar oerhört mkt :(
Men pratar ju med han i telefon och måste ju ta mig tid imorgon att ringa han imorgon och säga God Jul.
Önskar dock att man kunde få fira jul med sin pojkvän, får se om det blir någon annan jul elr nått.
Kanske ska hem till han efter julafton under lovet om min mamma har råd, fast kan ju inte stanna så länge eftersom jag ska till Tandläkaren den 28 Dec kl.18.10.
Får iaf se vad som händer med planerna.
Annars måste man vänta ända tills 9 Januari innan man får träffa honom, men det är ju kanske lite bra med tid ifrån varandra annars har man ingen att sakna. Önskar bara att det var lättare att vara utan han.
Ja tror det var allt, så får se om jag bloggar imorgon också elr om några dagar :)
CIAO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0