I Want You

Hej alla !

Som jag sa i torsdags så åkte jag hem från prao för jag mådde SKIT,
Stannade även hemma i fredags var lite bättre men fortfarande dåligt. Jag märkte att jag hade ingen ork alls,
så satt i syster rum och kollade på några avsnitt av Legend of the seeker låg ner typ hela tiden visste inte hur jag skulle kunna komma till mitt rum sen så illa var det.
Känner fortfarande att jag inte mår så bra och har fortfarande ingen ork menmen...

Ska åka och fira min moster idag som fyller :) GRATTIS till henne , men vet inte om jag vill följa med p.g.a det som står innan *Pekar upp* men inte så jätte kul att vara hemma själv heller "/ men tar med Ipoden så jag kan rymma till musikens värld om jag måste får hoppas batteriet räcker typ hela natten.

Imorgon är det alla hjärtansdag vilket suger tycker jag eftersom alla som har kille kan sitta och mysa framför teven medans alla som är ensama tröst äter elr sover bort hela dagen, Tror det blir tröst äta för mig eftersom jag typ aldrig går upp i vikt ändå så.. Känns skönt att kunna äta lite iaf utan att det syns. Men det kommer snabbt så småning om. Blir väl börja träna då...

Vet kanske klagar ganska mkt men ah... FUCK kom på att jag måste fixa mig också "/ skit! med smink men blir nog inte så mkt smink,


Btw funderar på om kameran ska få följa med så kan jag fota lite =)
Vem vet kanske kommer några bilder på bloggen sen :)
Men får se om jag kommer ihåg och orkar med det.

får väl se om jag uppdaterar senare inatt :)
Kanske låna mosters dator.


CIAO! Ses senare alla kära bloggläsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0