Friday

Hej,
Ja först måste jag få skriva att jag är så jävla arg! Dom ska tydligen lägga ner min skola och flytta alla program till andra skolor.
Fyfan! Bästa skolan och dom tänker splittra den? :S
Aja nu ska jag försöka vara mer posotiv. Ja veckan har varit okej, har mått lite sådär så stannade hemma igår och är ledig idag så nice.
I Onsdags var man hos killens mormor och morfar :) härligt :) Åt saffrans pannkaka för första gången :O Gott men mättande var det.
Sen har man inte sett han så mkt för han är sjuk :( Och i helgen träffar man inte han heller eftersom han ska vara med några kompisar och rollspela. Så ja min helg blir att vara hos mormor och lite hemma också. Mamma och magnus ska till husvagnen som vanligt, och jag känner inte så stor lust att följa med.
OCH min mormor fyller år idag! :D Så Grattis till henne! :D
Iaf ska åka hem till henne sen och fira henne lite :)
Nej det var det, vi hörs!
CIAO!
Kram! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0