Bad Day.

Hej.
Ja rubriken säger allt.
Idag som första lektion hade jag matte prov som gick ganska bra tror jag.
Och det är jag nöjd med. Så det är nog det ända bra idag.

Igår slutade dagen med att jag var depp, och mådde piss KUL!.. NOT.
Och idag började inte precis bättre så ah...
Vettefan vad man ska göra för att det ska gå över..
Aja får se vad som händer i helgen.

Har snart en Tema lektion. Aja vill lyssna på musik genom hela lektionen men får inte. FAN!
Usch hoppas jag kan börja må bättre snart inte kul att må såhär..typ världens sämsta!
Vill speciellt inte må såhär i skolan. Vill inte få frågan "hur mår du?" elr "vill du prata om det?"
VILL INTE!
Asså jävla skit!
Blir pissed off på att jag bara mår såhär helt plötsligt. Det är inte ens kul.
Kunde stå ut med det förut för då var det inte lika ofta och så men nu känns det såhär nästan jämt! Fattar ni hur jävla jobbigt det är elr?
Vill bara slippa det. Orkar inte med något när jag mår såhär, vill bara lägga mig ner och vara ensam i ett mörkt rum vill inte ha massa personer runt omkring.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0