School

Sitter just nu i skolan och börjar kl 10.. Varit här sen 5 i 9 :/
Aja hellre komma för tidigt än försent. Hoppas alla ni har det bra :)
Har ju inte skrivit på ett tag men vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Min vardag är inte så intressant..
Men i helgen så hade jag kul :)
Fredagen spenderades hos mormor :) bara chillade och åt pizza ^^ kollade också på tv med syrran och gick också till affären en snabbis :)
Lördagen var jag inne hela dagen, det slutade med att jag var depp :/ Så runt 23.20 kom Ginger och lät mig prata ut om hur jag mådde och så. Sen drog han vilket slutade med att han kom och hämtade mig sent på natten och vi kollade på Pirates of Caribbean On stranger tides, Mysigt värre ^^ <3
Söndagen var jag med min Habibi Linda och gjorde läxan :) Sedan så gick vi från henne till Karl Johan skolan och väntade på min buss till Resa så jag kunde hem till mormor och packa ihop mina grejer och åka hem. Tog bussen som stannade vi Karslund så jag skulle bli tvungen och gå en bit gör att komma hem, men då stannade busschaffören och lät mig åka till posthornsgatan för han skulle åka dit och byta nummer på bussen ^^ Så ett stort tack till honom! :)

Ah sen kom jag hem och åt sen blev det dejta sängen direkt ^^

Neh nu ska jag göra något annat :3

CIAO!
Kramar till dom som gjorde helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0