3 Februari Wintersportsday

Idag var det Wintersportsday skit kul hade jag och Alex :D

Vid ungefär 12 gick vi till badet och där var Karl H, Matte,Joakim,Tex och Rodrigo (stavning?) , Var bara vi och det vart ju kanske lite perverst Karl och Tex försökte "våldta" Alex sen så försökte jag skydda Alex då försökte Tex "våldta" mig .LOL!
När vi skulle gå därifrån till stället där bussarna stog så ramlade jag såklart på röven två gånger och jag skrattade som f*n, Ja man måste ju bjuda lite på sig själv elr hur?
As kul var det iaf!

Sen på bussen hem så skojjade jag och Alex med TTAFSAARN och det var ju lite eeh...jaa...PERVERST! :O xD
Ja ganska lyckad var dagen iaf mer än förväntat :)

Fast man saknade ju Linn såklart :(<3

Men det var den lyckade dagen och imorrn har man planerat att så fort man ser ttafsaarn så ska man säga: Hej TTAFSAARN

Det kommer ju bli ganska kul :P

Puss alla mina änglar<3




Vinter :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0