Måndag " /

Hej alla !

Måndag morgon nu då , USCH! Inget man orkar med .. Har fortfarande inte ork till något, orkade knappt klä på mig menmen ska snart ta bussen till prao =)

Det är typ det posetiva med dagen idag , nästan... får väl se vad som händer efter prao jag gissar på att det blir att åka hem fort och fortsätta kolla på Legend of the seeker. Har typ kommit ikapp min syster och hennes pojkvän (A) Duktig jag är men dom är fortfarande längre fram än mig men dom började innan mig oxå.


Älska Legend of the seeker Richard (stavning) är ju så SNYGG! (A) 
Och modig såklart fattar inte hur han klarar allt, Coolt är det iaf.
Men tkr synd om han och Kahlan (Hon är en så kallad confesser) eftersom dom har känslor för varandra.
Ska inte berätta mer ni får ta och kolla själva :) Tror ni kommer börja gilla det, för det är lite spänning i det hela oxå OFC!. 

Ja det var väl det, Uppdaterar nog senare då jag har mer tid att skriva och det faktiskt har hänt något.
och då jag har vaknat (A) 


Uppdaterar nu då :)

Ja som sagt prao idag , och kom en ny tjej från Karl Johan skolan :) väldigt trevlig tjej!
fast båda fick ont i ryggen och fötterna :P

Mrs. Uzzel kom och hälsade på :D *HAPPY FACE*
Bästa NO läraren EVER! Fyfan vad trevligt det var blev faktiskt förvånad att hon var där men glad :)

Hon slappnar ju av jätte mkt när hon är utanför skolan =) KRAM på henne <3

Ja något mer? ....JUSTE


ÄLSKAR DIG DENISE! <333

Kommentarer
Postat av: Dezzaan

Hehe, så gulligt (: älskar dig med syster<3

2010-02-15 @ 18:53:58
URL: http://dezzaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0