R.I.P

Rest in Peace Morfar.
Har inte bloggat på ett tag för förr förra veckan var jag i tyskland veckan efter det mådde jag inge bra men var in skolan för jag skulle tänka på annat.
Ja när jag kom hem från Tyskland förra söndagen så berättade min mamma för mig att våran morfar dog samma dag som jag åkte till Tyskland och dom ville inte berätta det när jag var borta för dom tyckte att jag skulle få ha kul och stanna där hela veckan.
Vet inte hur jag ska hantera Morfars död för det känns så overkligt för min pappa dog ju för 6år sedan och har nog inte bearbetat det helt än.
R.I.P Morfar <3
Jag Saknar Dig, Du var en underbar människa <3

Kommentarer
Postat av: Linn och Holly

Holly saknar nog allt dig med, hon är inte lika glad som hon var förut när vi var bästisar och hängde ihop hela tiden. Du har nog bra inflytande på den ponnyn :)

När vi (om vi inte redan gjort det) lagt allt bakom oss så kan vi fundera på om du kan komma å träffa henne någon dag om vi känner för det.



Tråkigt att höra om din morfar, men vet du Angli... du är en stark tjej inners inne, det vet jag :)

2010-06-09 @ 12:06:48
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0