"Tired of everything that goes wrong"

Hej,
Idag fick man "skäll" för att man inte uppdaterat bloggen på ett tag , så nu ska jag börja sköta det.
I helgen var man i Herrfallet där familjen har husvagnen för er som inte vet så är det lite utanför Arboga.
Magnus kom dit på lördagen så från fredag till lördag var det bara jag och mamma mysigt var det för en gångs skull fick jag vara ensam med mamma :) Det kändes bra vi låg ovh kollade på tv på kvällen och slappnade av gjorde vi också.
Ja, fick också veta att Lady Jane hade fölat vart glad när jag fick höra det men som det ligger till nu kan man inte bara glädjas heller.
Jag ska få veta när hon vet vad den heter också och när hon lagt ut bilder på den på BDB.
Det vart en hingst och jag hoppas att den är söt som han säkert kommer vara. =)
Just nu lyssnar man på musik och kollar på tv försöker ju slappna av.
Har fått hosta och ont i halsen också som går runt i familjen mamma och Magnus fick det från Daniel och jag fick det från mamma och Magnus. TACK FÖR DEN DANIEL! :O
Ja det var nog bara det tror jag. Har inte så mycket mer att säga, så då vet ni hur min helg var :)
Hur var eran?

Nu ska man slappa ännu mer om det går så
CIAO

Vill bara passa på att säga att jag ÄLSKAR min familj av hela mitt hjärta <3
PUSS på min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0