30/01-2011

Hej alla!
Har inte bloggat på lääänge men gör det iaf nu :)
Har lite att berätta sen senast , Min älskling kom hem dagen efter julafton! Han ringde mig på kvällen på julafton (hade pratat på dagen också) Och han grät då i telefonen fattade inte vad han sa så fick prata med hans pappa som förklarade att han grät för han saknade mig så mycket. Så den kvällen var jag jätte orolig om han skulle få sova hos oss för mamma och Magnus, men dom sa jag så den 26 December kom han hem igen :D Jag var skit glad över att han kom hem såklart jag saknade ju han jätte mycket. Så han följde med till husvagnen och firade nyår.
Nyår var fantastiskt åt på resturangen och fick till och med dansa med min älskling fast han inte ville ^^ Menmen man kan ju vara extra söt då funkar det :)
Iaf den 28 Januari fyllde jag 16 år! :D GRATTIS TILL MIG!
Den var en skit bra födelsedag, fick en Blu-ray DVD som har 3D också :)
sen hade man kalas för släkten på lördagen då fick man pengar, som gick till att hyra 3 filmer i 3 dagar.
Har redan sett alla med älsklingen som sovit hos mig i en hel vecka.
Och imorgon blir det skola sen kl.13.00 ska man till sjukgymnast och kolla min axel som jag har ont i igen
efter att jag ramlade på moppen för typ ett halvår sen.. o.O'
Yeey... NOT!
Älskling har fått hjälpt mig ur sängen och klätt på mig för jag har haft så ont :(
Men han har ju iaf haft roligt att hjälpa mig, vissa tillfällen skrattade han för jag var så "löjlig" och det tycker jag med, men vad ska man göra?
Så han ska sova här hela denna vecka också tills jag kan göra saker själv igen, Har iaf en personlig "slav" som får göra allt jag inte kan t.ex. bädda sängen, städa och sånt :)
Oj ganska långt inlägg för att vara jag :O Jaja får väl bjuda på det då :)
PS. Var på hindersmässan i Torsdags med Älskling, Ria (våran "dotter") och min klass kompis Johan :)
Det var AWESOME! :D Och måste göras om någon gång.
Iaf nu ska man sluta att göra inget och kolla på Älskling som spelar Xbox så
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0