Älskling<3

I min värld finns bara du. Du är min sol, du lyser upp mina dagar, du är min måne som lyser upp mina ensamma nätter. Du är ljuset i mitt mörker, du är den som räddat mig från det mörka hörnet. Du är den som får min jord att snurra. Du är den som får mig att tro på mig själv och på mina drömmar. Du får mig att se alla bra saker i världen.
Du är allt jag någonsin önskat mig. Du är min dröm och min verklighet. Du är mitt allt.
Mitt hjärta kommer alltid att tillhöra dig.
Puss på dig min älskling♥ -Angelina till älskling
Att jag har hittat den enda för mig är inte hemligt.
Han har fått mig att känna mig värd något.
Han är den jag älskar mest.
Finns ingen som kommer kunna förstöra det han och jag har.
Det kommer alltid vara vi två älskling.
Jag älskar dig<I min värld finns bara du. Du är min sol, du lyser upp mina dagar, du är min måne som lyser upp mina ensamma nätter. Du är ljuset i mitt mörker, du är den som räddat mig från det mörka hörnet. Du är den som får min jord att snurra. Du är den som får mig att tro på mig själv och på mina drömmar. Du får mig att se alla bra saker i världen.
I min värld finns bara du. Du är min sol, du lyser upp mina dagar, du är min måne som lyser upp mina ensamma nätter. Du är ljuset i mitt mörker, du är den som räddat mig från det mörka hörnet. Du är den som får min jord att snurra. Du är den som får mig att tro på mig själv och på mina drömmar. Du får mig att se alla bra saker i världen.
Du är allt jag någonsin önskat mig. Du är min dröm och min verklighet. Du är mitt allt.
Mitt hjärta kommer alltid att tillhöra dig.
Puss på dig min älskling♥ -Angelina till älskling

Att jag hittat den enda för mig är ingen hemlighet.
Han får mig att känna mig värd något.
Inget kan förstöra det vi har.
Det kommer alltid att vara du och jag.

Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0