I love you<3

Hej alla :)
Ja vad ska jag skriva? Jo! Den 31 januari hade jag och älskling varit tsm i 3 månader ^^
Jag vet inte så speciellt mkt ^^ men det är ändå 3 härliga och underbara månader :)

Igår kväll så följde jag med och kollade på hans nya lägenhet :) Jätte fin!
Och så fick jag min bok också :D


JUSTE! Jag fyllde år den 28 januari! :D Så nu är jag 17 år :) Bara ett år kvar tills jag kan gå ut på krogen.
Jag fick jätte bra och fina presenter enligt mig :)
Här kommer en lista på presenterna:
Boken Sankta Psyko (Från älskling)
T-shirt med arla haren på (Från älskling)
Samsung tablet (Mamma och Magnus)
Linne (Denise och Daniel)
Touch Love vantar (Denise och Daniel)
500kr (Moster och hennes man)
Nutella (Mormor och Rianne)
Lördagskorv (Mormor och Rianne)
Halsband (Linda)
Skor (Älsklings mamma och pappa)



Det var det jag fick :) Är väldigt nöjd över alla presenter :)

Ja just nu sitter jag och gäspar och är ganska trött, ska gå till bussen om en stund. Orkar inte :/
Vi ska ha musikal övning fram till kl 11.10 sen lunch sen har vi tema och avslutar sedan dagen med en timmes matematik lektion. Sen blir det direkt hem och ta medicinen, sen ska jag nog vila mig en stund.
Ska nog börja läsa min bok idag också ;D

Juste kanske inte uppdaterar i helgen för att älskling flyttar in i sin lägenhet då så kanske ska hjälpa honom med det.
Ah det var allt jag hade att skriva.


CIAO!
Puss på min älskling<3
Jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0