Nothing more to say or do

Jaha här var man igen.. Samma gamla tänk och samma gamla Ange.. Usch inte kul.
Med det så menar jag att jag hamnar efter i skolan som nu. Och jag tänker väldigt negativt på saker, vilket bara leder till massa skit. Men det löser sig nog någongång :)
 
Jag fyller "snart" 18! :D Lycklig tjej här! Känns så fantastiskt att snart så händer det, jag bara längtar till Januari! :D GAAAAH!

Hehe ^^ Då ska jag festa som aldrig förr! ;) Och gå på krogen såklart!
Jaha då var det klart.. Vad ska jag nu skriva? 
 
Jag har varit sjuk hela veckan! Jag har varit förkyld och haft feber och hostat lite. Men det börjar bli bättre så på måndag blir det skola! :D
Gissa om jag blev förvånade när min lärare ringde och frågade hur det var med mig :O Vart lite chockad.. Men gulligt iaf :)
 
Nej nu ska jag gå ner och kolla på film men mina systrar och Elin :) YAY! 
 
Men vi hörs alla söta läsare :)
Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0