All those years ago

Hej
Var ett ganska bra tag sen jag skrev här... Men nu är jag tillbaka!
har hänt ganska så mkt sen jag sist skrev. 
Jag och Jocke är tsm igen! :D YAY! <3
Vi har det bra och njuter av att få vara tillsammans igen, och vi blickar framåt och hoppas på det bästa. Vi älskar varandra och vårat förhållande är starkare än någonsin :) Vi träffas så mkt vi kan och myser ganska så mkt när vi umgås. Kramar och film med godis är vårat myspys, villket är underbart för vem vill inte sitta i sin kärleks famn liksom? Vi bara njuter av att livet rullar på.
 
Tyvärr kommer mitt liv rasa ihop på torsdag igen.
Min älskade Sacha ska avlivas för att hon är för gammal. Det känns inte lättare för det dock. Jag har växt upp med henne och hon är min allra BÄSTA vän. Hon har alltid varit där när mitt liv har varit åt helvete och efter torsdag så kommer hon inte vara det längre.. Att se henne i ögonen gör ont för att jag vet att hon känner att det är dags, det märks med tanke på hur hon beter sig. Hon fanns där för mig när min pappa dog, hon fanns där när morfar dog och hon fanns där när Robin dog... Och nu försvinner hon jag kan inte fatta det. Det gör ont att bara tänka på det, att hon bara helt plötsligt inte kommer vara där.
Jag kommer vara där när dom avlivar henne ända tills den stund hon somnar in och stänger ögonen. Anna och Jocke frågade mig om jag verkligen vill vara där och jag svarade -Ja-. Jag tänker inte lämna henne i sticket, hon har alltid stöttat mig och nu är det min tur. Och jag vet att det kommer vara en av dom värsta dagarna i mitt liv och jag vet att jag kommer gråta i flera veckor. Men hon är min lilla bebis och mitt lilla hjärta. 
Hur kan man kolla i dom ögonen och inte gråta? 
Jag vet ärligt inte hur jag ska klara mig utan henne.
 
Tur nog har jag Jocke, Anna och Linda och andra kompisar som stöttar mig till 100% villket jag verkligen är glad för. 
Så Tack till er som finns där och som stöttar mig genom allt det jobbiga.
Men mest av allt 
Tack Sacha för att jag fick växa upp med dig och för att du ALLTID fanns där för mig. Jag kommer ALDRIG glömma dig. DU är och kommer alltid vara min lilla bebis.
 
Jag älskar dig Sacha!<3
Du är mammas lilla bebis, och jag hoppas att du får det bra i himlen och att pappa och morfar blir glada när du träffar dom. Hälsa från mig och berätta hur glad jag är att dom kommer ta hand om dig <3
Puss på dig älskling lilla. <3
 

Avslutar detta inlägg med ett tips på en låt 
RyanDan - Tears of An Angel 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0