uppdatering

Hej! 
det var väldigt länge sen jag uppdaterade här, men nu är jag här och gör det!
Skulle göra det igår men glömde whopps... Ja inget ovanligt.
Sitter just nu på mitt rum och lyssnar på musik, är ensam hemma och bara chillar.
Snackar med linda på skype och har det trevligt, vi håller på med ett RP så vi har väldigt kul.
Lyssnar på 
Troye Sivan - The fault in our stars

En mycket bra låt! 
Den får mig att tänka på hur mycket jag älskar min pojkvän, hur rädd jag skulle vara om något hände honom.
Han jobbar i norge på veckorna men ringer mig varje kväll när han är borta och pratar om sin dag och lyssnar på hur jag haft det. Han lyssnar på allt jag säger och vi börjar ibland diskutera om olika saker som händer i världen. Det är faktiskt rätt så kul att diskutera det lilla jag vet.
Han är otroligt omtänksam och kärleksfull.
 
Jag har sagt upp kontakten med den ända släkt som jag haft kontakt med dom senaste åren. Och en av dom betydde mycket för mig eftersom vi hade väldigt bra kontakt innan allt hände.. Men jag behöver bara min kärnfamilj, Mamma, denise, rianne, magnus.. Jag behöver ingen annan från släkten. 
 
Linda fanns där för mig när det hände, hon stöttade mig och det gjorde min pojkvän också. Såklart stöttade min familj mig och kompisarna också. Det var otroligt hur de fanns där som dom alltid gjort. Hur dom kramade mig och fick mig att le.
 
I måndags den 9/9 var det 9 år sen pappa dog.. Och såklart fanns alla mina vänner där för mig. Dom stöttade mig och gav mig styrka att ta mig igenom dagen, såklart grät jag, men jag klarade mig. Jag höll huvudet högt och dom fick mig att skratta. På kvällen så pratade killen med mig och stöttade mig, att jag har en sån underbar familj och alla kompisar är helt otroligt. Dem gör mig lyckliga och får mig att ha huvudet högt och visar att jag kan klara mig genom allt.
Så ville bara säga
TACK. Alla som stöttar mig och finns där när jag behöver det, Ni är fantastiska!
 
Puss.
Ange

Kommentarer
Postat av: Denise

Finns alltid här för dig <3 Älskar dig miljoner varv runt jorden + hela vägen till månen och tillbaks igen! <3

2013-09-20 @ 00:17:50
URL: http://Milavsaknad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0